piątek, 8 sierpnia 2014

przywitanie, czyli pierwsza notka

Cześć wszystkim! także tego witam was na moim pierwszym blogu a bynajmniej pierwszym, który będzie dotyczył mnie, mojego codziennego życia i tego co kocham. Jestem Sabina, mieszkam w Krakowie i możesz mnie kojarzyć z aska DrewFactsPL oraz z twittera JBUpdatesPolish. Więc w pierwszej notce zapoznam was z moją osobą. Odpowiem na wasze pytania, które wybrałam i na które chcieliście znać odpowiedzi, więc zapraszam.

Jaki jest twój styl?  
Mój styl jest dość prosty. Noszę to co mi się podoba i często jest to mieszane, ale przeważnie jest on słodki a jednocześnie staram się by był on kobiecy. Sweterki, eleganckie bluzy czy koszule. 

Co chciałabyś robić w przyszłości? Jak sobie to wyobrażasz?
Chciałabym wyjechać z pewnością z Polski do Hiszpanii, Włoch czy gdziekolwiek albo po prostu zwiedzać kraje. Chcę pracować jako tłumacz, a jeżeli miałabym szansę chciałabym iść w kierunku tańca, bo fajnie by było skończyć jako tancerka na trasach, marzenia. ✌ 
  
Jak się czułaś, kiedy szłaś do gimnazjum? Czy próbowałaś się komuś przypodobać i dlatego się zmieniałaś? 
W sumie bardzo się cieszyłam, jednocześnie byłam zdenerwowana, ale jak się okazało niepotrzebnie, bo osoby z klasy przyjęły mnie bardzo ciepło. Z początkiem próbowałam się przypodobać, ale potem zauważyłam, że to na marne i byłam sobą, PAMIĘTAJCIE ZAWSZE BĄDŹCIE SOBĄ! Zmieniłam się po prostu wraz z moim wiekiem, ale ta zmiana była na lepsze, bo stałam się odpowiedzialna i ambitna.

Kto jest twoim autorytetem i dlaczego akurat on/ona/oni?
Dla mnie autorytetem jest moja mama, bo jest najsilniejszą kobietą jaką znam. Nauczyła mnie bardzo wiele i dzięki niej wiem, że poradzę sobie w życiu, mogę na niej polegać i jest po prostu najlepszą mamą. No i oczywiście mogę do tego zaliczyć swoich idoli, którzy nauczyli mnie, że warto spełniać marzenia, żeby wstać i walczyć po każdym upadku. Jednym z tych osób jest Justin. 

Ulubiona pora roku? 
Wiosna i jesień. 

Umiesz gotować?
Umiem, ale niekoniecznie chce mi się to robić.

Ulubiony przedmiot w szkole?

Języki obce. Trochę też Polski i Historia.  

Ulubiony film?
W tym momencie "Gwiazd naszych wina" a ogółem "Never Say Never"

Ulubiony cytaty/powiedzenie? 
Nie mam takiego, ale ostatnio spodobały mi się słowa z pewnego serialu: "
"Ktoś, kto nie zdaje sobie sprawy, że czynisz ten mały świat o wiele większym, nie zasługuje na ciebie."


Marzenie, które już udało ci się spełnić?
No to chyba do tego zaliczyć mogę koncert Justina, bo bardzo tego chciałam już od trasy My World i w końcu mi się udało. Najważniejsze jest by nigdy nie mówić nigdy! 

Co jest twoim największym marzeniem?
Mam trzy największe marzenia. Chciałabym zostać zawodową tancerką, bo odkąd ćwiczyłam gimnastykę artystyczną to taniec ciągle siedzi w mojej głowie. chciałabym spotkać swojego idola i uszczęśliwić moją mamę dając jej to na co zasługuje.
 
No to chyba byłoby na tyle. Ja mam kilka pomysłów na następną notkę, ale jeżeli wy macie w głowie coś ciekawego, coś co chcielibyście zobaczyć to składajcie propozycje w komentarzach albo na asku.

 

13 komentarzy:

  1. Świetnie sie zapowiada. Czekam na kolejną notkę. :) - twoja wronka która kochasz bardzo, buzi :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej zapowiada się super bd wchodzić haha. ♡ jesteś naprawdę śliczna i masz podobne marzenia do mnie również kocham taniec i często tańczę sobie do piosenek jusa ;) haha ♡ a no i kocham wchodzić na twoje konto na tt o jusie serio dzięki za wszystkie tweety ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna pierwsza notka :) Czekam na kolejną Sabinko xx /Ewelinka

    OdpowiedzUsuń
  4. Milo sie czyta Twojego bloga, mozna dowiedziec sie o Tobie wielu rzeczy, podoba mi sie Sabus ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Sabina szalejesz

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie ci idzie i z chęcią poczytam dalsze notki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam w blogosferze;)
    Blog zapowiada się bardzo ciekawie, więc czekam na więcej;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę powodzenia w blogowaniu :)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, ciekawie, życze Ci powodzenia ;)
    www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post! Bardzo mi się spodobał. :)


    + Zapraszam do mnie Sabinko. http://xxneverforgetwhoyouarexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń